Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 4 februarie 2012

Clipul saptamanii: ep 8

By Vlad

Saptamana aceasta am primit niste videoclipuri "de colectie" de la voi, astfel incat nu voi avea loc sa dezvalui si piesa de care tot pomenesc si de care tot zic ca ma obsedeaza. Oricum sansele ca cineva sa fie interesat de ce piesa ma obsedeaza sunt minime, la fel si sansele sa placa cuiva piesa. Deci, ca sa nu tradez mai mult lipsa de inspiratie pentru o introducere captivanta haideti sa trecem direct la clipuri.

Cred ca episodul de saptamana aceasta este primul in care nici unul din videoclipuri nu este funny sau ironic sau parodie, dar asta nu ar trebui sa fie o bila  neagra...nu strica sa fim din cand in cand seriosi, nu? :D

Primul video, ne-a fost sugerat de catre Mihaela si ca sa fiu sincer cu voi nu prea are nevoie de descriere. O tanara femela leopard vaneaza un babuin, insa cand observa ca prada sa avea un pui, spre surprinderea tuturor, nu-l devoreaza ci il adaposteste. Animals are just awesome! Sper sa va placa si voua acest fragment din documentarul "Eye of the Leopard".




Ramanem tot in sfera documentarelor, si va prezint in continuare sugestia primita de la Garrett. Este vorba despre un documentar full-lenght numit "Philosophy and The Matrix: Return to the Source". Banuiesc ca e suficient de sugestiv titlul pentru a va da seama ce subiect trateaza documentarul.

Deoarece codul embedded pentru video nu este disponibil, cine doreste sa vizioneze documentarul, o poate face direct pe youtube, accesand linkul de mai jos.

Stiam de mult timp ca triologia "Matrix" trateaza probleme si ipoteze filozofice, insa un documentar de genul este util pentru ca pune toate simbolurile din film, toate scenele sugestive si toate ideile, cap la cap...daca va placut triologia "The Matrix", dupa vizionarea acestui documentar, o sa va placa si mai mult...daca nu va placut, dupa vizionarea acestui documentar e posibil sa vedeti filmele cu alti ochi si sa le acordati inca o sansa.
Eu personal mi-am dat seama ca eram prea mucea cand aceste filme erau in vogã si in afara de partea SF si scenele de actiune, nimic din cele 3 pelicule nu mi-a captat atentia...in other words, am pierdut toata ideea de baza a filmului, toata esenta lui. Pacat :D.
Deci, faceti-va comozi, luati-va o bere la indemana si savurati documentarul aici.

Inainte de incheiere va reamintesc ca oricine e binevenit sa-mi trimita sugestii pentru videoclipuri (fie in comentarii, fie pe mail)...altfel o sa fiu dator vandut celor care isi dau interesul si imi trimit linkuri :D (nu ca nu as fi :-").
Weekend placut tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu