Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 2 mai 2010

Seara de metalurgie

Vineri seara am dat o fuga pana in ArtCafe pentru ca se anunta o noapte de headbang si baute si concert metal sustinut de vreo 4 trupe romanesti. Ok recunosc ca am sarit peste partea cu headbang si baute motivul principal pentru care am fost fiind curiozitatea...am vrut sa vad cum suna trupele care concertau.
Seara a inceput cu Metavoid niste tipi super super tari din Baia Mare care ne-au delectat cu cateva piese doom-metal...sau avantgarde doom metal dupa cum spuneau ei. Normal cui nu-i place stilu respectiv de muzica probabil s-au plictisit, mie personal mi-au placut si m-am bucurat ca au fost primii pentru ca altfel nu cred ca as mai fi avut rabdare sa-i ascult daca erau ultimii. Oricum baietii canta destul de original, cel putin pentru Romania dar nu numai...ar fi misto sa se afirme pe scena nationala si internationala, dar din pacate am un sentiment ca trupa lor se va dizolva in 2-3 ani ca majoritatea trupelor care nu mai gaseesc fonduri...and that's sad.
Anyway, au urmat Deliver the God din Brasov...misto baietii, au stiut sa incinga atmosfera si au avut cateva piese  extrem de antrenante la care era imposibil sa stai pe loc...hardcore - death metal rulz!!
Penultima trupa, Evergreed din Sibiu...recunosc cu umilinta ca nici nu stiam de baietii astia si din auzite se pare ca s-au infiintat acum destul de mult timp. Oricum, indiferent de nivelul patriotismului local din mine, nu prea m-au impresionat...adica erau piesele clasice de screaming groh groh si chitari forjate la maxim si ritm turbat...same old same old. Ultimii au fost Darken My Grief, tot din Sibiu si tot cu aceiasi impresie lasata ca si Evergreed. Sorry guys chiar nu gasesc nimic original in piesele voastre. Totusi e bine ca Sibiul are reprezentanti pe scena metalelor, dar pentru mine, Metavoid au fost cei mai originali si m-as bucura daca ar reusi sa scoata cateva albume in urmatorii ani.
Cat despre organizare...hmmm, nu prea am ce sa zic decat o bila neagra MAAAAREEE: speram ca  fiind vorba de concert metal sa scoata naibii mesele din sala sau macar sa le traga deoparte, adica cine plm sta jos la masa la un concert de genu? Pai s-a cam stat jos la mese pentru ca nu puteai sa stai in picioare, ca nu aveai loc, pentru ca locul era ocupat de mese si de scaune...deci na, sux, preferam sa fie sala goala ca sa stea toata lumea in picioare sa se manifeste...dar asta e. Aaa, si ar mai fi caldura....sauna inauntru, combinata cu un smog dens de fum de tigari...cuvantul aerisire clar nu cred ca egzista in vocabularul "organizatorilor". Dar, cum spuneam inainte, asta e. Seara a fost reusita, insa a durat cam mult per total, totusi, din fericire, trupele care mi-au placut cel mai mult au cantat primele deci good job!
A, da ca era sa uit. La un anumit moment dat se aseaza la masa de langa noi niste clubber-itze semiretardate si 2 urangutani picati din cer...pitzipoancele se intrebau "ce, numa rockeri aici azi?"...hellooo ce plm credeai ca gasesti, pe morandi cu ochelari de libelula? Oricum din auzite am inteles ca vor "sa se distreze" in seara respectiva si isi faceau chiar planuri de dansat...ok dansati pe metal, sunteti invitatele mele...RETARDS! Spre bucuria mea fenomenele acelea au parasit incinta dupa vreo jumatate de ora in care le-au zburat creierii si timpanele...oameni idioti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu