Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

luni, 10 mai 2010

RDS ruleaza

Mai tineti minte vremurile cand aveam net prin cable-modem si viteza uluitoare de 30-50 kb/s? Imi aduc aminte ca atunci netu de la erdeesh pica cam de 3 ori pe saptamana in cele mai fericite cazuri...momente in care nici telefonul nu mergea. Infrastructura cu fibra optica a remediat insa aceste probleme, si de bine de rau a mers destul de bine si inca mai merge...insa la mine in cartier cel putin lumea are "conexiune limitata" de vreo 3-4 saptamani adica viteza redusa la net sau chiar deloc. Nici nu ma deranjez sa fac reclamatie pentru ca oricum nu se va rezolva nimic. Partea interesanta este ca acum vreo doua zile, perioada de "conexiune limitata" s-a incheiat, insa in acele conditii mess-ul imi mergea extrem de greu...pentru ca-i ciufut rau windowsu si trebuie formatat hardu (asta nu ar fi o problema dar momentan n-am nici timp nici cd-u necesar)...din "fericire" dupa vreo 2 zile de functionare optima dragul nostru ISP a clacat din nou si acum avem din nou conexiune limitata. Totusi mai bine viteza redusa si mess functionabil decat invers, insa ma gandesc la cei care nu au probleme cu windowsu' cum de nu sunt deranjati de serviciile oferite de catre companie?

Un comentariu:

  1. Mai..mie imi merge bine. si messu si netu si tot .. si nu stiu daca am pb cu windowsu prea mari..
    se mai blocheaza din cand in cand.. da` na.
    naspa de tine. ca esti langa rds si ai probleme :))

    RăspundețiȘtergere