Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

marți, 18 mai 2010

Rock pe pitããããã

Ma defapt ii metal pe pitã in principiu, da tot p'acolo ii. Maram an de criza and sh*ts, dar cand stau sa ma uit ce concert a fost si cate vor mai veni, parca nu-mi aduce a ceea ce ar insemna "buget de austeritate". Deci am facut o recapitulare la cate trupe vin anul acesta in tarisoara noastra batuta de soarta si, sincer vorbind, mi-a trebuit 2 ferestre de browser ca sa incapa toate tab-urile calumea. Nu mai stau acum sa le sortez in ordine cronologica, asa ca o sa iese o mare varza, dar asta e:

Dupa cum stiati (probabil) in 16 mai, AC / DC au dat cu rock-u in bucuresti, intr-un concert care nu mai are nevoie de nicio descriere si de nicio lauda...n-am fost, dar "din auzite" si "din vazute" la teveu am inteles ca atmosfera a fost dementiala...din fericire, asta e doar inceputul.

Transilvania Tatoo Expo se va tine la Sala Transilvania din Sibiu, in perioada 28-30 mai. Chiar daca evenimentul nu este orientat spre concerte, ne vom putea delecta cu cateva formatii autohtone, mai precis Trooper si Truda (categoric interesul major il prezinta Trooper, no offence pentru fanii "truditi")...habar n-am cat o sa fie pretul biletelor dar banuiesc ca accesibil. Un must see categoric, mai ales pentru sibieni (nu de alta da nu trebuie sa va faceti probleme cu deplasarea ca sa ajungeti la eveniment).

...pana la urma cred ca le pun in ordine cronologica pentru ca nu pare chiar asa greu...

Aerosmith, desi nu ma omor eu dupa ei, sunt sigur ca se vor ridica la inaltimea asteptarilor, din pacate pentru multi dintre fani, concertul se va tine tot in Bucurest in 18 iunie...poate daca ar fi fost undeva mai aproape as fi luat in calcul o deplasare, dar asa nu prea imi vine sa ma car pana acolo...anyway, fanii inraiti sunt sigur ca nu vor gasi un obstacol in distanta care o au de parcurs pana la concert. Have fun de pe acuma, eu unul nu o sa regret, mai ales stiind ca urmeaza:

Sonisphere Romania, bineinteles (si din pacate) tot in Bucuresti, la Romexpo. De data asta deplasarea merita...pentru ca ii vedem pe Rammstein, Metallica (bleak!!!!!!), Slayer, Megadeath (hell yeahhh!), Manowar, Anthrax siiiiii Stone Sour (cu inegalabilul Corey Taylor, solistul de la Slipknot). Cu asta cred ca am zis tot ce era de zis despre Sonisphere, de departe cel mai reusit event din aceasta vara, din punctul meu de vedere. Asadar, in perioada 25 - 27 iunie puteti sa ma dati disparut (sper doar sa mai gasesc bilete si sper deasemenea sa nu-l mance in cul pe vreun prof / profa sa ne puna vreun examen in perioada respectiva, daca nu vrea sa fie pleznit/a peste ochi cu ceva lung si tare - you get it!).

...va urma o pauza binemeritata  in luna iulie, in care, din cate stiu nu s-a anuntat niciun concert de anvergura, asadar, pauza si pregatiri intensive pentru august:

OST Mountain Fest (6-8 august) mi se pare un eveniment care nu poate fi ratat...unul din motive este ca se va tine in inima muntilor, adica la aer curat si natura si pasarele care sa-ti cante la cap ca sa te relaxez....NOOT!! Pasarelele se vor speria categoric de decibelii metalici, insa ideea de baza este ca va fi un festival open-air, unde lumea va merge cu cortu, and stuff...departe de inghesuiala si praful si noxele din orase. Din cate vad, o sa fie un mix de trupe romanesti si straine, in principiu axate pe latura dark-metal...am auzit ca va fi inclus si un motorbike party, deci nu prea aveti scuze sa lipsiti de acolo...in plus ca zona este accesibila si pretul biletului inca este chilipir (mi se pare ca 100 de lei, urmand sa se majoreze pe masura ce se apropie evenimentul). Deci pe langa Sonisphere, inca un loc in care you must be, vara asta. Poiana Mare, Busteni.

Nu ramane mult timp de respiro, si urmeaza ArtMania 2010, Sibiu, 13 - 15 august. Din pacate, trupele care se anunta anul acesta nu ajung nici la degetul mic fata de cele care au fost anul trecut (ma refer la Opeth si My Dying Bride, nu Nightwish-catfish-swordfish sau hardcoristii aia obositi de la Subscribe). Asadar cine merge anul acesta la ArtMania ii va vedea pe Serj Tankian (solistul de la System of a Down), Systers of Mercy (whatever), Kamelot (daca era bilet mai ieftin poate meritau vazuti) si Sirenia (trupa asta chiar mi se pare ok, pacat insa ca  a fost combinata cu restul, rezultand o harababura de stiluri...pacat, asta e).

Nu cred ca ArtMania va avea un succes asa de mare, nu doar din cauza preturilor ci si din cauza ca, exact in ultima zi a festivalului de la Sibiu (15 august), in Cluj vor concerta nimeni altii decat Iron Maiden, gratie eforturilor mai multor persoane care s-au luptat se pare cativa ani pentru a-i aduce pe Maideni in Cluj. Printre acele persoane se numara si patronul de la CFR Cluj, mare amator de heavy-metal. Umbla vorba prin sat ca biletele vor fi ieftine dat fiind calibrul trupei, asadar fanii britancilor au suficiente motive de bucurie...din cate am vorbit cu lumea chiar sper sa fim vreo 10 care mergem din sibiu, suna bine.

Peninsula se lauda anul acesta cu The Rasmus si Korn, in perioada 26 - 29 august. Din punctul meu de vedere si-au ales destul de prost data pentru ca, spre finele lunii august poti sa ai surprize neplacute din cauza vremii...asta privind la cum e vremea acuma, la sfarsit de mai...oricum, cui i place sa mearga, pe mine unul nu m-a atras niciodata peninsula pentru ca mi se pare un amalgam de genuri, o tocanã de genul "mult si prost"...recunosc, Korn sunt ok, pe vremuri chiar i ascultam, de data asta insa ramane de vazut, mai ales ca avem de unde alege. Despre restul trupelor, gen The Rasmus sau mai stiu eu ce cochii teriblisti care vor mai canta pe acolo sau mari digei - trigei cu melodiile facute in fruitty-loops chiar nu ma mai obosesc sa scriu.

Revenim in Bucuresti, locul unde se va consuma ultimul event important al muzicii rock din acest an (din informatiile care le am, poate vor mai fi si altele). Astfel in 2 octombrie nonconformistul Ozzy Osbourne va canta la Zone Arena (in zona cartierului Floreasca din capitala). Cine vrea sa mearga sa mearga, eu unul zic pas, chiar nu ma omor dupa Ozzy.

Na, sa mai ziceti ca n-aveti de unde alege...numa bani si timp sa fie dupa cum vorbeam pe mess adineauri cu Mister G...bani, timp si persoane cu care sa mergi ca de unu' singur nu stiu zau cine ar fi suficient de sisi la cap sa mearga...din punctul meu de vedere Sonisphere si OST Mountain Fest sunt un "must be"...poate si concertul Maiden din Cluj, nu de alta da e aproape si e accesibil, restul ramane de vazut, dar slabe sanse. Astept lista de inscrieri pe mess pentru cei interesati.

4 comentarii:

  1. Imi place ideea asta cu o mica prezentare a evenimentelor muzicale din vara asta. Good job. In sfarsit parca totu se leaga, ca altfel probabil ratam cam tot din lene sa imi imprastii ochii "all over the net". Si pentru putin optimism asta inseamna ca, criza nu e asa de profunda cum se anunta acolo in spatiul Balcanic (ca sa includ si GRECIA, bulgaria...). Am spus spatiul balcanic pentru ca in partea nordica a europei singurul lucru care ne lipseste e vremea si relieful Romaniei. Keep the good articles coming dawg :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. PS: bah nu pot sa nu remarc abundenta de comentarii si pareri primite la fiecare articol.
    Vad ca le faci asa complete ca nu mai are nimeni nimic de adaugat sau clarificat :)))).

    RăspundețiȘtergere
  3. Evident ca sunt pro iar articolele mele sunt atat de bine scrise, atat de clar si de corect incat ii lasa pe toti cu gura gascata (vezi pe youtube filmu cu "ZOMG Kitteh") si raman fara cuvinte...cata modestie

    RăspundețiȘtergere