Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

marți, 31 mai 2011

E timpul...pentru Finala

O sa am o misiune dificila in acest articol deoarece va trebui sa va lamuresc de ce m-am apucat sa scriu pe aceasta tema...bineinteles cunoscatorii nu au nevoie de informatii suplimentare, insa iau in considerare posibilitatea ca printre cititori sa se afle si persoane care nu sunt in tema.

Asadar, in acesta noapte, cu incepere de la ora 3:00 (ora romaniei), se va disputa primul meci al Finalei NBA...oh da, e vorba despre baschet. Si de ce este asta suficient de important ca sa ajunga material de articol? Pai simplu, sezonul acesta am urmarit cu destul de mult interes meciurile din NBA si asta implica multe multe nopti nedormite si dimineti in care aratam ca zombi pe la scoala ma-sii. In plus de asta, in Finala s-au calificat doua dintre echipele mele preferate...mai precis spus echipa preferata, Miami Heat si probabil a 2-a ca favorita, sau in oricecaz in top 3, Dallas Mavericks.

Finala NBA vine dupa 82 de meciuri din sezonul regulat (nu regulat in sensul de "violat" sau mai stiu eu ce alte interpretari dati voi termenului de "regulat") si inca vreo 12 meciuri din Play-Off, meciuri in urma carora majoritatea echipelor de top au fost eliminate; asadar au ramas cele mai bune 2 echipe, iar din punctul meu de vedere oricare ar castiga titlul, sunt multumit...tind sa tin putin mai mult cu Dallas din mai multe motive, pe care nu am de gand sa le enumar (pentru ca ar iesi iar carnatz de postare). Ca si fan al baschetului si jucator amator imi imaginez emotiile si trairile sportivilor care urmeaza sa joace si cred ca ar fi un sentiment extrem de intens, ceva memorabil...si nu ma astept ca toata lumea sa inteleaga entuziasmul, pentru ca evident, daca nu te intereseaza nici nu prea poti intelege de ce si cum...in orice caz se anunta multe ore de nesomn si la fel de multe ore de spectacol baschetbalistic (cel putin pentru mine).
Ca sa va faceti o idee despre atmosfera din Play-Off-ul baschetului american, puteti vedea aici parcursul celor de la Miami spre Finala, si aici parcursul celor de la Dallas.

Eu ma duc sa pregatesc o cisterna de cafea si eventual un snack cat mai putin consistent...play ball!! Si pentru cine are de gand sa-si piarda noptile urmarind finala, vizionare placuta si enjoy the show!
Am dat pe englezisme / americanisme pentru a fi in trend, de data asta se potriveste! I'll be back!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu