Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 5 iunie 2011

Sezonul fitzelor

sau: "Partea negativa a verii"

Cred ca stiti cu totii cat de mult imi place vara, da' nu ca imi place...ador vara, este anotimpul meu preferat, chit ca sunt nascut in octombrie si deh, vorba vine, ca iti place anotimpul in care esti nascut...bullshit! Nu ca nu ar fi faina si toamna sau iarna, fiecare anotimp cu farmecul sau, dar daca vine vorba de o competitie a anotimpurilor, vara detine locul I...clar, fara discutii!

No, sa trecem la subiect...partea negativa a verii reprezinta pentru mine, adunaturile si muşuroaiele de cocalari si pitipoance care au aparut ca ciupercile dupa ploaie...da' nu ciupercile comestibile, ciupercile acelea incolore care cresc prin pesteri si de care si animalele salbatice fug. Parca ii manca acuma pe toti sa iasa pe strada si sa se dea in spectacol, de parca in alte anotimpuri n-ar putea face asta: ori sunt creaturi tropicale, fapt pentru care ii sfatuiesc cu caldura sa se mute dracului in jungla, ori la valoarea lor nu isi permit haine groase, ori isi permit haine groase dar in anotimpurile mai reci nu poti sa-ti arati brandu (in cazul masculilor alfa) respectiv scamele din buric, suncile care atarna si balcoanele (in cazul femelelor), si mai bine stai in casa.

Dar nu am eu asa probleme cu ciupercile care zac pe trotuare in fata magazinelor sau care isi expun untura si "brandu" mergand disgratios pe strada. Pentru ca, pana mea, cat dureaza pana treci de niste urangutani intarziati mintal si cu atatea impresii in cap si fite incat nu au loc pe un bulevard intreg? Sa tot fie, vreo 5 secunde. Problema mea este cand vad cretinomani dinastia pe la semafoare, cu masina decapotata sau cu geamurile coborate si cu muzica data la maxim...am si norocul de a locui intr-o zona cu semafoare si evident stau cu geamul deschis, inca nu m-am decis sa deschid sauna in camera la mine.
Si vin ciumegii astia care nu pot articula 2 vorbe corect pe rrromanesthe, ciumegi care habar n-au pe ce lume traiesc si imi baga cate o manea dinaia de suflet pe gat ca nici mancare nu-mi mai trebuie in ziua respectiva. Din fericire scap destul de repede de ei, doar e semafor, nu vama...dar totusi 3-4 hit-uri pe zi am; si daca nu-s manele e vreun hip-tzop obosit sau vreun dance autohton, oftat si vãitat de cine stie ce cantareatza cu fofoloanca goala.



Apropo, ca veni vorba de fofolonci goale: ce ma streseaza urangutanii, da ce ma scot din minti farfuzele, crãcãnatele si pseudo-prostituatele care se dau mari soferite...aceste specimene aflate permanent in perioada de imperechere par sa fi pierdut simtul auzului in evolutia lor spre idiotenia absoluta...probabil din lipsa de alte gauri libere s-au folosit si urechile pe post de recipient (stiti voi la ce ma refer). Numa ieri am vazut o blonda la volanul unui Audi TT decapotat, la semafor, cu muzica in blana de auzea toata strada cine se vaita in boxele ei...da sa fi avut si Ferrari Spider tot mi-ar fi fost rusine sa atrag in asemenea hal atentia asupra mea. Am regretat 2 lucruri: ca eram singur si eram prea penal sa fac misto de ea de unul singur si ma simteam mult prea rau ca sa am chef de glume...dar sper sa o mai prind pe aici, ori pe ea ori alte idioate care nu mai deosebesc gustul cartofilor de gustul penisurilor.
In definitiv si la urma urmei compatimesc astfel de persoane, pentru ca nu-si vor da seama niciodata cat de idioti si penali sunt, astfel rateaza o buna portie de ras...spun eu ca ma enervez sau ca ma streseaza, dar in sinea mea rad cu lacrimi. Si vineri, chit ca ma simteam ca dracu de rau, auzind versurile din masina blondei si observand cum isi da importanta cu o mana intinsa pe volan a sictireala, cu cealalta infipta in par, asteptand in scarba culoarea verde, am reusit sa-mi descretesc putin fruntea...ms fain, parasuto!!!

Foto original: masinaei.ro (what kind of motherfaching website is that?!)

3 comentarii:

  1. raul, stii tu care5 iunie 2011 la 18:29

    ba, ca vara-ti ofera ocazii nebanuite, cu faza asta :>

    RăspundețiȘtergere
  2. No amu si tu... iarna e prea frig sa mearga fara chiloti sau sa asculte muzica in blana cu geamu deschis la masina...
    Incetu cu incetu aceste domnisoare in anotimpul tau preferat au c-am "micsorat" vestimentatia pana si-au dat seama ca urmatoarea varianta ar fi sa umble pe strada fara chiloti,cine stie poate la anu nu o sa isi mai ia nici bluza... si ui tot asa pana o sa fim o natie de nudisti :P Nu stiu de ce ai pretentii de la ei/ele, atata pot, atat fac! Sunt lipsiti de bun simt, de decenta si de respect fata de cei din jurul lor!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))
    N-am pretentii de la ele / ei...chiar ma bucur ca-s asa, ca altfel nu prea am de cine rade si n-am nici ce scrie pe blog...eu chiar i-am multumit pe bune fufei la finalul articolului, nu am zis-o la misto :D

    RăspundețiȘtergere