Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 20 aprilie 2011

Capat de linie

Pentru cititorii proaspat racolati trebuie sa precizez ca pe vremuri obisnuiam sa fiu mare fan al echipei locale de baschet CSU Sibiu...obisnuiam sa scriu articole despre meciuri atat pentru cateva site-uri cat si pentru revista CSU Fans. Toate acestea sunt la trecut, pentru ca din fericire pentru nervii mei, am realizat la timp ca echipa locala de baschet se duce de râpã. 
Astfel m-am lasat si de scris si de implicat in tot ceea ce insemna echipa de baschet...am uitat si de zilele in care mergeam la meciuri, asta dupa ce vreo 2 - 3 ani, ziua in care echipa juca in Sibiu era dedicata baschetului, meciului si cronicii de meci aferente.
Cu toate astea, nu regret decizia de a o lasa balta cu baschetul local / national, nu regret ca nu am fost la meciuri sezonul acesta, nu regret ca nu mai scriu despre meciuri...pentru ca, decat sa vad cum o mana de oameni isi bat joc de ceea ce-mi pãsa candva, isi bat joc de mii de fani ai baschetului, prefer sa nu-mi mai pese de acel "ceva".
Tot pe vremuri, un meci in Play Off dintre Sibiu si Cluj reprezenta data din calendar scrisa cu rosu pentru orice fan al baschetului national, era vorba despre doua echipe de top, cu o rivalitate incredibila, ce dura de foarte multi ani. Era un meci care, foarte probabil era transmis la TV si chiar daca erai un spectator neutru nu avea cum sa nu-ti placa spectacolul din teren si uralele intregii sali. Marturisesc ca imi este dor de acea senzatie. Ei bine, anul acesta, CSU Sibiu si Universitatea Cluj-Napoca s-au intalnit din nou in Play Off, dar intre timp, doar una din cele doua echipe a ramas de top..."U" Cluj-Napoca. 
Dupa cum, banuiesc ca ati realizat, sau deja stiti, Clujenii au "maturat pe jos" cu echipa din Sibiu, castigand 3 meciuri consecutive din 5 posibile: cu scorul general de 3-0, sibienii si-au luat deja vacanta de vara, incheiind un sezon rusinos, jenant si ratat din toate punctele de vedere.

Motivul pentru care am facut toata aceasta retrospectiva este simplu: luni, 18 aprilie s-a disputat ultimul meci dintre cele mentionate mai sus, aici, in Sala Transilvania din Sibiu...a fost primul meci din acest sezon la care am asistat si implicit, ultimul...din fericire mi-am dat seama ca nu am pierdut nimic prin absenta de la partide ci dimpotriva, am castigat. Nu cred ca am avut niciun motiv suficient de bun pentru a merge la meciuri, la felul cum s-a prezentat echipa intr-o disputa de Play Off...jalnic! Capat de linie pentru baschetul sibian, daca lucrurile vor continua la fel si sezonul viitor...si foarte putin probabil sa se schimbe ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu