Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 13 martie 2011

Aplauze, va rog...

Am luat o sticla de sampanie, am spart-o de "coltul" mesei si am desfacut sticla de "Vinul Cavalerului"...din pacate doar virtual, pentru ca nu am avut cum la propriu sau "i.r.l." cum ar zice unii.
A fost nevoie de vreo luna sa ne punem in miscare, a trebuit sa ne si luam de guler ptr. o neintelegere, insa, dupa indelungi dezbateri si sedinte, am reusit sa ne lansam blog-ul indelung elaborat si planificat. Spuneam acum ceva timp ca ar fi o idee super tare sa ne strangem mai multi sa punem de o bloaga cu mai multi autori, in care fiecare sa scrie ce-l taie capul. Asadar, am onoarea sa va prezint Masa Cavalerilor Rotunzi, noul nostru proiect care speram sa fie pe gustul a cat mai multi cititori, vizitatori, web-surferi sau cum vreit voi sa le spuneti.
Deci, va invit sa vizitati si blog-ul respectiv, pentru o viziune mai larga asupra tot ce se intampla in lume (pentru ca 12 ochi - 6 autori - vad mai multe si mai bine decat 2). Cine s-a declarat interesat de blog-ul acesta sunt sigur ca va gasi destule chestii interesante de citit, vazut, dezbatut si pe blogul cavalerilor rotunzi.
Va rog, va rog...nu faceti atac de panica: am sa mai scriu si aici, in paralel, sau in cazurile cele mai nefericite am sa scriu si aici si "pe masa"...vom vedea, sper insa ca noul blog sa nu va dezamageasca.

PS: Numele blogului are o istorie destul de lunga, dar voi fi sumar: eram la o sesiune de baute cu 2 dintre autorii noului blog, localul unde ne aflam avea intr-o incapere o masa rotunda cu vreo 10 scaune, locul nostru preferat din acel pub. Aburit fiind din cauza bauturilor, vroiam sa spun ce bine ne simtim la "Masa Rotunda a Cavalerilor" aluzie la legenda regelui Arthur si ai sai cavaleri, daaaaar, am cam incurcat oalele si am spus "Masa Cavalerilor Rotunzi" in locul numelui consacrat. Asdar, cand am inceput sa ne sfatuim ce nume sa punem noului blog, ideea de a apela la vorbele unui om pilit a fost geniala, si asa ne-am ales cu nume la blog.
Ce face din intamplare sa fie amuzanta este faptul ca, de abia dupa ce am rostit de vreo 3-4 ori termenul de masa a cavalerilor rotunzi mi-am dat seama ca nu zic bine ceea ce doream sa spun...deficiente de comunicare, asta e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu