Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

marți, 2 noiembrie 2010

This blogger is M.I.A.

This blogger hasn't been active for more than one month. His status is now changed to Missing In Action. Stand by for update...

Da, da, recunosc ca mi-am luat un concediu cam lung si fara vreun motiv intemeiat. Din pacate mi-a pierit brusc cheful de a mai posta, desi, believe me, am zeci de chestii care ar putea fi puse pe blog. O sa incerc sa ma mobilizez pentru ca mi s-a facut dor.
Asadar, ma pregatesc sa incarc articolele "pe tzavã" - beware!

Un comentariu:

  1. bah, nu mai tine cu amenintarile cand ai un post de revenire la fiecare luna :))) plm, cred ca daca facem o statistica posturile de revenire din "vacanta" sunt cele mai frecvente [-( Sa-ti fie rusine, Dinu Patriciu :))

    RăspundețiȘtergere