Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 28 noiembrie 2010

Sambata seara in oras...

Sincer, e uimitor cata prostie vezi pe metru patrat cand iesi sambata seara in oras...chiar daca "iesirea" mea a fost doar o plimbare scurta cam 7-800 metrii de casa pe directia Sud, Sud-Est.
Atat seara de sambata precum si cea de vineri mi se par doua momente excelente daca vrei sa vezi pe strada si in diferitele localuri crema cremlor cand vine vorba de pitzipoance sclipicioase si cocalari unsurosi. Ma intreb cum as fi reactionat daca mergeam intr-unul din cluburile notorii unde isi fac veacul astfel de specimene. In orice caz in cele 15 minute cat am fost "pe teren" am avut deosebita placere de a vedea niste fufe arogante la bordul unui Audi A4, niste masculi alfa in calduri echipati cu blugi spalaciti si aproape incolori + jachete lucioase si cateva pseudo-pitzi de vreo 16 ani mai machiate si mai fitoase decat pamela anderson  in zilele ei de glorie. Intrebarea mea pentru astfel de exemplare din varful piramidei trofice este: cum pielea mea va suportati pe voi insiva cand vedeti alte mii de specimene ca voi? Cum naiba va suportati cand vedeti ca exista o turma uriasa in care va incadrati perfect, turma care imparte aceleasi "gusturi", idei si gesturi, aceeiasi imbracaminte si acelasi "stil" ca voi? Nu va simtiti defapt niste imitatii ieftine, niste  fantome care n-au niciun gram de personalitate si caracter, niste stereotipuri care nu vor avea niciodata propriul stil si care se vor incadra in tiparul clasic de pitzi / cocã de care toata lumea cu ceva neuroni la mansarda vor face misto-uri dupa muisto-uri pe seama voastra? (cam asa cum fac si eu acum). Faceti-va rost de niste personalitate si evadati din turma, la naiba fato!!!


Foto imprumutat de aici (conform motorului de cautare Google)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu