Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 28 iunie 2009

Hraniti-mi sconxu

Am observat ca tot mai multa lume se inregistreaza pe fel de fel de site-uri unde iti alegi nu stiu ce personaj, si daca aduci vreo 1200 de vizite link-ului respectiv, castigi un premiu care ti l-ai ales...habar n-am daca e pe bune sau nu, dar am zis sa-i dau si eu o incercare...asadar, daca aveti vreo 10 secunde libere, bagati un click aici sa-l hraniti pe sconksu Vladimirescu, altfel va stropeste si nu vreti asta...mu-ha-ha-ha >:)

PS: Revin saptamana viitoare cu ceva postari, lipsa de idei si de timp momentan (nu degeaba spuneam in post-ul de introducere ca o sa am postari noi atata timp cat am timp liber)

4 comentarii:

  1. Mai copile... imi ramai dator cu 1$ :))
    pune pt mine un gand bun pt maine!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. dumnezeu sa-ti ajute fiica mea =))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pretentios i ba sconxu tau, nu accepta mancare din strainatate numa dinaia romaneasca [-(.

    RăspundețiȘtergere
  4. daca era dupa mine il faceam sa accepte si mancare "somaleza" dar nicio sansa sa primeasca de acolo...asta e...te revansezi vineri :)) sau de vineri incepand >:) sa vi cu sacu de haleala :))

    RăspundețiȘtergere