Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

vineri, 15 mai 2009

Na fix pix



Azi am avut onoarea de a da restanta la fizica, singura de altfel de pana acum (fara falsa modestie) de la ora 10:00. Pregatit pentru un singur subiect din multitudinea de subiecte care puteau sa vina, ma duc spre scoala destul de optimist. Azinoapte am stuidat cat de cat, pana pe la 2:00 (de precizat ca am inceput pe la 1 fara ceva sa "studiez"). Oricum, ptr. orice eventualitate, mi-am pregatit si "sfintele" fitzuici elaborate, capsate si camuflate...bineinteles ca totul a fost aproape degeaba, ptr. ca structura examenului nu era aceea care ne asteptam cu totii, si prin urmare am cam muncit degeaba, atat ce aveam "memorat" cat si ce era pe "sursele de informare" fiind aproape nefolositoare (cu exceptia unui singur subiect)...eh tot raul asta sa fie, daca ar iesi macar un 6 amarat acolo sa ma scap de o materie, care cu tot respectul, nu prea ne ajuta in mai nimic (adica se cer mult prea multe detalii pentru cat o sa folosim noi din acele cunostiinte, inteleg ca trebuie stapanite niste notiuni de baza, categoric de acord, dar detaliile cu care sunt prezentate fenomenele si toate celelalte bla-bla-uri chiar nu sunt folositoare cam la nimic :) ).

In anticiparea comentariilor moralizatoare: da, da imi este rusine ca am ramas cu restanta si imi este si mai rusine ca nu am fost pregatit 100% si ca aveam de gand sa copiez...it's madness, I tell you, madness!! ...deci please sa ma scutiti de abureli de genu :))

PS: Un / o oarecare anonim(a) mi-a dat un comment la un articol mai vechi (cel referitor la religie)...daca mai viziteaza gramada de chestii l-as ruga / as ruga-o sa-mi citeasca reply-ul :)...and I'm up!!! Giz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu