Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

vineri, 8 mai 2009

Emoticoanele lu' peşte

Mda...inca de pe la primele postari am inceput sa folosesc emoticoanele de pe messenger, dar platofrma "blogger" nu permite folosirea lor...adica permite, doar ca daca puneam - doua puncte paranteza -  nu imi aparea smiley-ul acela galbejit ci efectiv caracterele. Am rezolvat destul de rapid "problema" gasind pe net un javascript care copiat in codul sursa al blog-ului transforma caracterele in smiely-uri galbejite ca cele de pe mess..."artificiul" a functionat maxim o saptamana, ptr. ca acum, as you can see, pot sa pun ce caractere vreau, ciu-ciu smileys...god damn!!! 

PS: Lipsa de idei, nu prea am stiut ce sa postez altceva :P 


PS2: Hahahahaha, vad ca de data asta au aparut smiley-urile 8-}

Un comentariu: