Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 7 aprilie 2012

Zece lucruri de stiut despre femei

By Vlad

Avand in vedere ca nu ma dau in vânt dupa stand-up comedy (nici cel national, nici cel strain), grupurile de umor gen Vacanta Mare au disparut de mult din peisaj iar pseudocomedia "ROBotzi", care a creat valuri de entuziasm prin randurile internautilor, nu este sub nicio forma pe placul meu, incet si sigur am ajuns sa consider comedia autohtona in moarte clinica (cel putin, cea din mediul online).
...asta pana am descoperit episoadele realizate de catre baietii de la "10 Lucruri". Din punctul meu de vedere comedia on-line a fost resuscitata de acestia. Poate exagerez, poate ii laud prea devreme, dar aceasta este parerea mea, in momentul de fata, la aproximativ o luna de cand ii urmaresc. Si totusi care este legatura cu cele zece lucruri care trebuie sa le stiti despre femei?

In cazul in care nu am fost Captain Obvious, membrii grupului "10 Lucruri" realizeaza episoade in mod regulat, in care ei insisi sunt protagonisti (sau antagonisti, depinde cum priviti). In fiecare episod ne sunt prezentate "zece lucruri de stiut despre...", iar subiectele sunt destul de variate. Evident, episoadele vin la pachet cu o doza serioasa de amuzament si majoritatea dintre acestea au si o usoara nuanta ironica.
Asadar, ca sa nu mai lungesc vorba si sa justific titlul, urmarind clipul de mai jos veti afla 10 lucruri de stiut despre femei. Enjoy:





In speranta ca v-ati amuzat macar pe jumate din cat m-am amuzat eu, va invit sa urmariti si alte episoade din serialul "10 Lucruri", aici.
Deasemenea sunt curios sa va aflu parerea despre acest serial, sa stiu macar daca e ceva neinregula cu mine ca-mi place, sau e ceva neinregula si cu voi :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu