Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

luni, 9 aprilie 2012

Clipul saptamanii: sezonul 2, ep 4

By Vlad

Esti deprimat(ã) ca e luni dimineata si a inceput o noua saptamana de lucru / scoala? Nu ai chef absolut de nimic si ti-ai dori sa dai timpul inainte (pana sambata) sau inapoi (tot pana sambata)? Cafeaua nu e pe gustul tau in aceasta dimineata (mohorâtã) si pur si simplu ti-e groaza sa te gandesti cat de mult mai este pana la weekend-ul urmator? Nu-ti face griji si eu am raspuns "afirmativ" la toate intrebarile de mai sus...tocmai de aceea am de gand sa ma inviorez cu acest episod din "Clipul saptamanii" si te sfatuiesc si pe tine sa o faci :D

Ca sa continuam in aceeiasi notã propagandisticã, inainte sa te plangi ca nu ai chef de scoala sau de lucru, gandeste-te cate persoane din lume si-ar dori sa fie in locul tau acum...da, ma refer la persoanele care n-au acces la nici o forma de invatamant si educatie, care nu au un loc de munca de ani de zile si nici speranta ca isi vor gasi unul in viitorul apropiat...stop beeing a cry-baby! Ca sa nu deviez si mai mult de la subiect haideti sa vedem cu ce ne delectam in acest episod.

Primul clip de azi a fost trimis de catre Miha si cred ca se potriveste perfect cu vremea din ultimele zile (mai precis melodia, pentru ca nu este vorba de un clip video). Piesa este interpretata de Tudor Gheorghe si se numste Antiprimavara. Pretty nice, desi personal consider varianta interpretata de Vasile Seicaru mai reusita.




Hai-hai nu deveniti melancolici si nostalgici pentru ca va stricati dispozitia si nu veti aprecia urmatorul clip la adevarat sa valoare. Seba (aka Camperul) ne-a trimis filmarea de mai jos in care Batman este surprins la volanul unui Lamborghini pe o autostrada din SUA. Pentru fanii Batman si nu numai (sper), this shit is hilarious!




Ahaaa, deci nu vi s-a parut funny? No problem, mai am un as in maneca. Urmatorul video as spune ca e sugerat de catre mine, insa ca sa fiu onest Marshall mi l-a trimis prima data cu mult timp in urma...iar eu tocmai mi-am amintit de el. Cat despre videoclip in sine, nu prea stiu ce sa spun, nu stiu contextul in care se afla, nu stiu cu ce are legatura, nu stiu cine l-a produs si de ce...tot ce stiu este ca ne arata un moment nepotrivit in care sa suferi de flatulenta. See for youself a "Bad time to fart".




Okkkk, cred ca e timpul sa aerisim putin pagina acestui articol si e timpul ca voi sa va intoarceti la orice faceati inainte. Sunt sigur ca v-am intrerupt dintr-o activitate extrem de importanta, indiferent de unde va aflati acum. Sper ca v-am inviorat putin starea, have a nice day mai departe!

PS: Nu mi-ar strica niste sugestii noi pentru saptamana viitoare, desi stau bine cu stocurile, e loc suficient in depozit :-w.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu