Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

vineri, 15 iulie 2011

De ce nu imi plac RObotzii

Acuma ca e vacanta cam pe la toata lumea, m-am mutat si eu de pe blog, intr-o locatie mai exotica (sau mai degraba parasita)...altfel spus, am dat "resume" la cateva postari pe Masa Cavalerilor.
Imi cer scuze celor care au intrat aici sperand sa gaseasca un articol in conformitate cu titlul, dar banuiesc ca stiti regulile mele morale: fara articole identice postate pe bloguri (cred ca am incalcat odata regula asta).
Anyway, sper sa va roada curiozitatea sau sa fiti suficient de interesati / interesate  incat sa intrati aici sa cititi articolul aferent titlului.

Thanx si btw...pe cine am la blogroll, si cine ma are la blogroll, dati un semn sa va pun si pe "Masa", evident doar daca intoarceti favoarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu