Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 19 ianuarie 2011

Ne inrolam in armata (3)

Continuam "serialul" militaresc, iar dupa Call of Duty - Modern Warfare 2 si Battlefield - Bad Company 2, urmeaza sa vorbim astazi despre Medal of Honor - Afghanistan.


Asadar, urmatorul pe lista, Medal of Honor - Afghanistan sau Medal of Honor 2010 cum am observat ca este numit pe alocuri, produs tot de DICE si publicat de EA Games, la fel ca si Battlefield: Bad Company 2, asadar se vor observa multe similitudini intre cele doua jocuri. Nu prea am multe de povestit aici, ce pot sa remarc este ca Medal of Honor - Afghanistan reprezinta primul joc din seria Medal of Honor care a iesit din sfera celui de al-2-lea Razboi Mondial si a pasit in era contemporana. In cazul de fata, jucatorul va controla pe rand 2 caractere din armata SUA, un operativ SEAL si un ranger, asadar din start, profunzimea personajelor este redusa. Povestea mi s-a parut ceva mai realista decat in cazul lui Modern Warfare 2 si Bad Company 2 deoarece aceasta are in vedere o operatiune in forta efectuata pe parcursul a 2 zile de catre armata americana intr-o zona izolata si inaccesibila din Afghanistan, cu scopul de a neutraliza insurgentii de acolo...deci, in sfarsit am scapat de rusnaci...pacat ca doar pentru 4 ore, deoarece cam atata dureaza sa terminati jocul pe nivel medium. Mie sincer mi-a placut mult mai mult decat ridicatul in slavi Call of Duty - Modern Warfare 2. Si pentru ca este produs de aceeiasi tipi care au produs si Bad Company 2, Medal of Honor se prezinta cu o grafica impecabila, chiar shocanta in unele faze (literalmente una din scenele video am crezut ca este film cu actori umani, defapt am vazut filme care aratau mai rau decat jocul). Sunetul este si el impecabil, extrem de detaliat si o chestie noua pe care n-am mai observato pana acum: cand un coechipier se afla langa tine si iti vorbeste si in casca, se aude ecou pentru ca teoretic il auzi de 2 ori...smart shit, chichinete legate de detalii care prind bine la public, cel putin mie. Mediul injonjurator este si aici desctructibil, cel putin in campania singleplayer, am facut praf un sat de insurgenti de la bordul unui Apache...mmm, mmm tasty!
Multiplayer-ul din pacate nu rupe gura targului, este genul clasic de trage in tot ce misca, prezent si in seria Call of Duty, asadar, mai ramane doar sa pun trailerul singleplayer mai jos:



Note: Poveste: 8, Gameplay: 9, Estetica: 10++, Multiplayer: 9; Medie: 9,0
Maine, ultimul episod: urmeaza sa vorbim despre Call of Duty - Black Ops plus concluzii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu