Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

luni, 10 ianuarie 2011

Ganduri si impresii dupa 2010

Sincer sa fiu nu prea stiu cum sa incep acest review al anului trecut, sau poate ca nu stiu cu ce sa incep. Am sa evit insa fraze de genul "a fost un an bun / rau / prost" pentru ca mi se par mult prea relative. Ce-as putea zice despre 2010?
A fost un an cu de toate, cu bune si cu rele, nu stiu care dintre aceste doua elemente a predominat, dar tind sa cred ca cele bune, zice eu, un realist semi-pesimist.
D.p.d.v. profesional (daca poate fi numita asa facultatea, ca numai profesionalism nu are) lucrurile nu au stat prea bine: doua sesiuni de tot rahatul, mai ales cea din iarna (care conta pe semestrul I). Restante cat cuprinde de pe urma carora inca mai am de tras si acum bag ceva in ele materii de kkt si programa de kkt si sistem de kkt...stiti voi parerea mea despre scoala, daca nu, o puteti vedea per ansamblu aici.
In afara de asta, ce sa zic, ce mai fac eu in afara de a ma revolta impotriva scolii si de a fi oarecum frustrat din cauza sistemului? Aaaa da, baschet...aproape ca am uitat. N-am mai fost la meciurile echipei locale, CSU Sibiu, pentru ca m-am saturat de vreo cativa ani de cand merg sa vad acelasi scenariu de fiecare data: ganditi-va la ideea discului de pick-up stricat, same sh*t, different year. Lipsa de bani de investitii si de profesionalism (la fel ca in cazul facultatii) a dus la o "reconstructie" a echipei de baschet, sau mai degraba la o (re)distrugere a acesteia. Probabil ati observat ca n-am mai scris nimic despre acest subiect tocmai pentru ca n-am mai fost la meciuri, si din cate am observat pe net, nu prea am avut multe de pierdut (mi se pare ca CSU Sibiu se afla pe locul 11 in capionat deci do the math).
Pe planul personal nu am de gand sa intru in detalii deoarece nu cred ca blogul este un mediu atat de propice pentru astfel de informatii, dar pentru cine isi face griji as putea zice ca nu stau rau deloc si mai sunt si modest pe deasupra (do the math again)...a da, si am reusit sa-mi iau carnetul de sofer al iadului, degeaba insa, pe mine ma intereseaza carnetul pentru motor, care sper sa-l dobandesc prin efort asiduu in aceasta primavara sau cel tarziu vara.
Cred ca am gresit cand am pus facultatea la plan profesional pentru ca acum nu mai am unde sa plasez job-ul...in fine, referitor la job, este acelasi care l-am avut si in vara lui 2009 si de la care mi-am luat un concediu de vreo 9 luni (nu din cauza ca aveam copil ci pentru ca atat a durat anul scolar). Tot legat de job si tot pe scurt: este destul de ok, mi se pare potrivit pentru studenti, insa nu si daca trebuie sa mergi la laboratoare saptamana de saptamana (asa cum ne cere noua minunata programa), de multe ori nu mai am timp pentru mine absolut deloc; apropo de asta incerc de vreo 2 luni si ceva sa ma las de lucru si tot nu am reusit, poate zilele astea, mi s-a ivit o ocazie. Singura obiectie legata de job este ca nu face parte din "minunatul" domeniu pe care il studiez, deci lasand la o parte bunurile materiale, e cam degeaba. Si totusi, nu m-ar deranja cu nimic sa lucrez in domeniul in care am lucrat pana acum daca ar fi facut la un nivel profesional (cam exclus deocamdata, mai ales fara atestat si mai ales daca ai tot timpu un ghimpe in talpa numit facultate).
In plan politic...hahahaha eu si politica. Oricum, m-am saturat de kkturile politice si, chiar daca fac parte din turma cu urmatoarea afirmatie, am ajuns sa il URASC pe bãshescu, il dispretuiesc, mi-e rusine ca reprezinta amãrâta asta de tzãrisoarã, etc etc etc.

Cam atata ca iar am scris romane...concluzii nu prea am ce sa trag, oricum stiu ca pe prea putina lume intereseaza ce am facut eu anul trecut, asa cum nici pe mine nu prea ma intereseaza ce a facut lumea, cu exceptia unei mici bucatele. Chiar nu ma asteptam sa scriu de 3 ori termenul de "profesionalism" in acest review si cu ocazia asta cred ca am avut si o revelatie: prea mult amatorism la noi in tara. Really...sau poate e doar o impresie gresita de-a mea.

PS: Ma consoleaza gandul ca au ramas mai putin de 365 de zile pana vom intra in anul "apocalipsei" sau cum era numit 2012-le prin stirile de senzatie? Dupa cum am mai spus-o chiar sper ca 2012 sa nu fie un an ca oricare altul, sper sa se intample ceva la scara planetara, nu neaparat ceva apocaliptic, dar ceva, o schimbare, o revelatie, o descoperire ceva...altfel m-as oftica ca am asteptat atata pentru nimic.

Un comentariu: