Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 6 ianuarie 2010

Esti frumoasa, dar te strica fatza / mintea



Nu am de gand sa parlamentez foarte mult despre IQ-ul, imaginea sau notorietatea doamnei Elena Udrea pentru ca sunt sigur ca parerea mea ar fi identica cu a majoritatii cetatenilor care inca isi mai pun neuronii la contributie, in plus de asta las poza de mai sus sa vorbeasca pentru mine. 
Motivul acestui post este urmatorul: mister Alex mi-a trimis acum cateva minute un articol de pe site-ul hotnews.ro in care stimabila doamna ministru etala o modestie greu de egalat, dand in acelasi timp dovada de o inteligenta iesita din comun: "Sunt foarte multi invidiosi in jurul meu. E vina mea ca sunt frumoasa si inteligenta?" oh yeah so beautiful and wild stupid. Recomand sa citit tot articolul si asa este destul de scurt. Altfel, ce sa mai zic, long live the king!

Foto: Agerpres

Si o piesa care se potriveste, oarecum:


Un comentariu:

  1. Na acuma!.. nu e Elena Udrea o femeie urâtă, ce e al ei e al ei, cum se zice, în postura ei de milf. Ups! Stai linistit că nu am fantetii cu ea, deşi cred ca sunt mulţi români care au. Problema ei e caracterul. În opinia mea e o superficială, limitată, pragmatică, pitzipoancă. E o reprezentantă a majorităţii femeilor din România , ca şi Elena Băsescu, adunate parcă din fundul discotecilor. Toate copilele din România sunt nişte copii mai mult sau mai puţin fidele ale acestor două...pipitze! na, cum ziceam...

    RăspundețiȘtergere