Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

vineri, 30 octombrie 2009

Azi rupem patul :>

Defapt ieri l-am rupt, dar nu era deloc interesant sa pun titlu si "stirea" despre un eveniment petrecut in trecut. Ideea e ca "my sis" redecoreaza putin aparatamentul iar printre primele victime era un pat care ocupa locul degeaba...asa ca m-am inarmat cu dalta si cu ciocaanul si da-i la incheituri...incheieturile de la pat ma refer :D...n-au mai ramas decat niste scanduri din bietul obiect de mobilier...ma rog, ideea e ca mi se pare superterapeutic sa te apuci sa rupi si sa spinteci mobilierul, chiar daca nu aveam niciun fel de stres / nervi cand am facut-o...tot m-am simtit excelent in timp ce si dupa ce :D...deci sfatul meu, cand aveti stres pe cap sau nervi sau draci si aveti ceva mobila care nu va mai e de folos, apucati-va sa o rupeti, sa o dezmembrati, sa distrugeti...poate ma chemati, am impresia ca deja este un hobby pentru mine!! >:)...si in plus titlul suna chiar kinky trebuie sa recunoasteti :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu