Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 15 iulie 2009

Fu*%ck


...asa nu-mi place sa vad cum se scurg rapid zilele de vara...categoric anotimpul meu preferat. E deja 15 iulie, deci am ajuns la jumate, de azi incepand ne apropiem de toamna...this is not fair :((. Inca n-am reusit mai nimic deosebit vara aceasta, mai este timp si momentan am alte treburi, probabil ca in august o sa recuperez, dar chiar nu ma incanta ideea ca am ajuns la mijlocul sezonului cald...ar fi fost asa misto sa avem clima tropicala, mai bine spus, endless summer...dar asta e, not here, not now, not ever (doar daca ne mutam un pic mai la sud, chiar ii invidiez pe cei care locuiesc in zone cu clima calda / tropicala sau cum vreti voi sa-i spuneti). I want more summerrrr!!! 

3 comentarii:

  1. ca sa ce?
    ce faci tu vara si nu poti face in alte anotimpuri. stric la tine ma refer... cu intrebarea ce faci tu vara..:P

    RăspundețiȘtergere
  2. pur si simplu imi place vara si dispozitia care mi-o da...de exemplu ce pot face vara si nu pot face toamna / iarna e sa ies in tricou noaptea dupa 12, 1 cu inca x persoane la o tigare pe undeva, si sa ascult greierii..nah, zi-mi tu ca poti face asta iarna :) jeez

    RăspundețiȘtergere
  3. plus ca nu pot merge la baschet pe seara, plus ca nu am atata timp liber plus ca nu pot sta la soare, etc etc..sunt multe chestii care le poti face DOAR vara, doar ca acum chiar mi lene sa ma mai gandesc la altele

    RăspundețiȘtergere