Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

joi, 15 august 2013

Dau Sibiul pentru Brasov

By Vlad

Titlu alternativ: cum a fost anul acesta la Artmania :))

There it is, I did it...anul acesta am comis-o si am refuzat sa imi cumpar bilet la Artmania. Anul acesta am fost la Gard-mania (adica am stat pe langa gardul care defineste perimetrul festivalului anterior mentionat). Nu as putea spune ca am luat aceasta decizie din zgarcenie, ci mai degraba datorita prioritatilor stabilite. Dupa parerea mea, organizatorii festivalului Artmania au destul de mult de pierdut pentru ca se complica sa organizeze zeci de alte chestii pe langa concerte, fapt din care rezulta si pretul ceva mai ridicat pentru abonamente. Sa fim seriosi, 85% din oamenii care isi achizitioneaza bilet / abonament la Artmania, o fac pentru concerte, nu pentru lansari de carte obscure, expozitii de fotografie sau alte manifestari "boeme". Kill me if I'm wrong.
Care ar fi totusi legatura cu Brasovul? Daca va roade curiozitatea, cititi in continuare, daca nu, have a nice day! :))

Nu as putea spune ca imi pare rau pentru decizia luata, dar cand am vazut cei aproximativ 3000-3500 de fani care au umplut in proportie de peste 50% Piata Mare (almost a record) in timpul concertului Haggard, parca, parca am avut un oarecare sentiment de regret. Sentimentul nu a persistat datorita microfoniilor destul de frecvente care "loveau" in timpanele celor prezenti si pana una alta, din locul unde am stat se auzea perfect (inclusiv microfoniile), se vedea bine pe ecran si compania placuta care am avut-o, au facut ca alegerea de a participa la Gard-mania (si nu Artmania) sa fie cea potrivita. Mai mult, Within Temptation m-au facut sa ma bucur ca nu am dat leii pe o formatie care, din punctul meu de vedere, nu iese cu nimic in evidenta.
Sablonul s-a respectat si in ziua de sambata, cand israelienii de la Oprhaned Land au facut spectacol si au incins atmosfera...atmosfera care ulterior urma sa fie trimisa la somn de catre ploaia torentiala si mai ales de catre melodiile care au alcatuit concertul Lacrimosa...adica a 96-a trupa de gothic "metal" care concerteaza la Artmania. Just kidding, habar n-am cate trupe "gothice" au cantat la Artmania, cert este ca majoritatea s-au incadrat in acel gen. Astept si astept degeaba, o oarecare editie Artmania in care sa nu se mai puna accent pe trupe cu domnisoare secksi pe post de soliste si mai degraba pe trupe cu un continut muzical cat-de-cat original: anul acesta s-au scos cu Haggard si Orphaned Land, dar accentul tot pe gothic missy cu rochita pisi-fissy a fost pus. Vedem ce va fi la anul...totusi ca sa nu manjesc cu totul festivalul din Sibiu, la linkul de aici puteti gasi ceva filmari si poze de la Artmania 2013 (via metalhead.ro).

Care este legatura cu Brasov?

Ideea este ca, dau Sibiul pentru Brasov din punct de vedere al concertelor organizate in aceasta vara. Mai exact, la sfarsitul lunii, ma voi deplasa la Rasnov pentru a "participa" la Rockstadt Extreme Fest, adica un festival de metal care se va tine in localitatea brasoveana mentionata. I hate to say this, dar trupele anuntate acolo, pretul biletelor si atmosfera care se contureaza deja vor bate la curu' gol tot ce a insemnat Artmania anul acesta. Pe langa trupe gen Gojira, Primordial si Septic Flesh (which are fucking gods), trebuie pus la socoteala si partea de camping (extra fun), vizitarea cetatii Rasnov (care arata foarte misto) si simplul fapt ca festivalul se va tine in natura, nu intre betoanele si cladirile din centrul orasului. Probabil e o chestie subiectiva, dar prefer festivalurile "open-air" fata de cele tinute in piete centrale, arene, stadioane parcari de mall-uri, etc.

Astfel ca, asa a fost sa fie: subsemnatul a "vandut" o editie mediocra a festivalului din orasul natal, care a fost salvata partial de 2 trupe, pentru a participa la ceva "mai de efect" in judetul vecin. Decizia e cu atat mai dramatica cu cat cele doua resedinte de judet lupta umar-la-umar pentru titlul de capitala de regiune, nu? :))

PS: Pentru organizatorii Artmania: va rog, faceti ceva sa revigorati fesivalul si incercati sa aduceti si alt gen de trupe, nu va putea merge la nesfarsit aceiasi "retzeta" an de an.

2 comentarii:

  1. bah opreste-te si tu din scris pe blog la alt articol, nu la asta. Ui ce titlu ai lasat! Mai mare rusinea! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))) dar nu m-am oprit, am luat doar o pauza :-" :))

    RăspundețiȘtergere