Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 3 martie 2010

Imi schimb numarul

Pentru ca se apropie data in care batranul meu numar de telefon se va pensiona, pentru ca nu prea am ce face cu 2 abonamente si pentru ca nu o sa apuc sa dau sms-uri la toata lumea cu numarul nou ma gandesc ca prin bloagã o sa pot informa cat mai multe persoane, sa nu care cumva sa-mi duceti dorul prea mult (yea right!).
Asadar, numarul vechi de orange (0749 bla bla bla) va fi inchis de luna viitoare, puteti sa-l stergeti, sa-l dati uitarii, sa-l aruncati in abis. Din fericire marea majoritate cred ca aveti "noul" numar, tot pe orange (0740 bla bla bla), asa ca stiti cum sa dati de mine. Spun "noul" (adica in ghilimele nou) pentru ca pe acesta il am deja de vreo 3 luni cel putin. Daca nu-l aveti lasati un mesaj sau un mail sau intrebati-ma pe mess, pentru ca n-am de gand sa las numarul de telefon chiar pe blog, nu de alta dar acum vreo 4-5 saptamani am primit bip-uri cu numar ascuns asa vreo 3-4 ori pe zi. Defapt recordul a fost de 13 apeluri nepreluate, primite in interval de 3 ore (ce copii sunt unii / unele si lipsiti de ocupaite; cat de plictisit/a sa fii incat sa te apuci sa dai bipuri cu numar ascuns - that's soo 8th grade).
Asadar, batranelul 0749.xxx.xxx e ca si istorie iar bobocul 0740.xxx.xxx asteapta sa fie apelat, ca si pana acum, doar in cazuri in care nu-mi cereti nimic :)).

PS si offtopic: Astept propuneri pentru diferite activitati "outdoor" din moment ce vremea pare sa se incalzeasca (in principiu baschet dar sunt deschis si altor propuneri indecente interesante).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu